برند سارفوسپت + معرفی محصولات


برند سارفوسپت یکی از شرکت‌ های تولید کننده محصولات ضدعفونی و بهداشتی است. این شرکت محصولات متنوعی را تولید می‌ کند که برای استفاده در بیمارستان‌ ها ، مراکز درمانی ، آزمایشگاه‌ ها و محیط‌ های صنعتی مناسب هستند. از محصولات این برند می توان به سارفوسپت یک ، سارفوسپت دو ، سارفوسپت اینسترومنت ، سارفوسپت کوییک پلاس ، سارفوسپت فوم و … اشاره کرد.

توجه داشته باشید که استفاده صحیح از محصولات ضد عفونی بسیار مهم است، بنابراین قبل از استفاده از هر محصولی باید دستور العمل‌ های استفاده را به دقت مطالعه کرده و به طرز صحیحی از آن استفاده کرد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید محصولات ضدعفونی کننده ، خرید ست سرم ، خرید لاتکس طبیعی و خرید دستکش پزشکی با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

از طریق اینستاگرام keihan_farazan@ با ما در ارتباط باشید.

برند سارفوسپت

برند سارفوسپت محصول یک شرکت بین‌ المللی تولید کننده محصولات بهداشتی و ضدعفونی است. محصولات این شرکت شامل مواد ضد عفونی ، صابون‌ ها ، دستکش‌ ها ، ماسک‌ های پزشکی ، محلول‌ های پاک کننده و سایر محصولات بهداشتی هستند. سارفوسپت در تلاش است تا با تولید محصولاتی با کیفیت بالا و با قابلیت حل مشکلات بهداشتی ، به بهبود سطح بهداشت جامعه کمک کند.

به عنوان یکی از برترین شرکت‌ های تولید کننده محصولات بهداشتی و ضد عفونی در جهان ، سارفوسپت از تکنولوژی روز و روش‌ های نوین تولید استفاده می‌ کند تا محصولات با کیفیت بالا و در عین حال با قیمت مناسبی را برای مشتریان خود فراهم کند. این شرکت با داشتن استاندارد های بین‌المللی کیفیت ، بهداشت و ایمنی ، محصولات خود را در سراسر جهان عرضه می‌ کند و مورد توجه مشتریانی قرار گرفته است که به دنبال بهترین محصولات بهداشتی و ضدعفونی هستند.

محصولات برند سارفوسپت شرکت کیهان فرازان بهداشت

در ادامه به معرفی محصولات برند سارفوسپت در شرکت کیهان فرازان بهداشت می پردازیم :

سارفوسپت یک SURFOSEPT I

سارفوسپت یک ، محلولی شستشو است که قابلیت ضد عفونی به صورت همزمان را هم دارد. این محلول برای سطوحی که قابلیت شستشو با آب را دارند مناسب است. برخی از سطوح های پزشکی و بهداشتی به دلیل وجود رطوبت در محیط و مقاومت های باکتریایی به شستشو و ضد عفونی همزمان نیاز دارند. یکی از ویژگی های این محلول بخار نکردن در حین کار و اذیت نکردن ریه است.

از دیگر ویژگی های محلول سارفوسپت 1 می توان به مواردی نظیر ماندگاری و اثر 7 روزه ، داشتن اثر ضد میکروبی پایدار و … اشاره کرد. استفاده از این محلول بسیار مقرون به صرفه است چرا که محلول کنسانتره را با غلظت 1% رقیق می شود یعنی به ازای 10 میلی لیتر محلول 990 میلی لیتر آب ریخته و حل می کنید. سارفوسپت یک باعث کاهش تعداد باکتری‌ ها، ویروس‌ ها و قارچ‌ ها می‌ شود و می‌ تواند به عنوان یک محلول ضدعفونی گسترده استفاده شود.

سارفوسپت یک

سارفوسپت یک

سارفوسپت دو SURFOSEPT II

سارفوسپت دو محلولی ضدعفونی کننده است که قابلیت پاک کنندگی هم دارد. این محلول مناسب برای کف و سطوحی مانند اتاق عمل ، تجهیزات و ابزار های درمانی ، سطوح حساس و بهداشتی و … است. یکی از مزیت هایی که این محلول نزد افراد محبوبت دارد ،  قابلیت تمیز کنندگی در کنار قابلیت ضد عفونی کننده هم دارد.

سارفوسپت دو باعث کاهش تعداد باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌ها می‌شود و به دلیل قدرت ضدعفونی بالایش، در محیط‌هایی که باعث انتقال عفونت می‌شوند، مانند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، بسیار مفید است. این محلول دارای ماندگاری بالا (7 روز) و تاثیر آن پایدار است. یک لیتر از این محلول معادل 100 لیتر محلول آماده مصرف است به همین دلیل مقرون به صرفه بودن ، محبوبیت بالا زیادی دارد.

سارفوسپت دو

سارفوسپت دو

 

سارفوسپت اینسترومنت SURFOSEPT INSTRUMENT

سارفوسپت اینسترومنت یک محلول ضدعفونی قوی است که برای پاک کردن و ضدعفونی کردن دستگاه‌های پزشکی و ابزارهای پزشکی طراحی شده است. این محلول فاقد ترکیبات اسیدی است ، این موضوع باعث شده تا یک ، بخارات اسیدی نداشته باشد و سیستم تنفسی را با مشکل رو به رو نکند ؛ دو ، اثر خورندگی بر ابزار های پزشکی نداشته باشد.

سارفوسپت اینسترومنت باعث کاهش تعداد باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌ها می‌شود و می‌تواند به عنوان یک محلول ضدعفونی کارآمد در محیط‌های پزشکی مورد استفاده قرار گیرد. برای استفاده از این محلول ، ابتدا باید ابزار های پزشکی را با آب شستشو داد سپس در محلول سارفئسپت اینسترومنت قرار داد ، سپس ابزار ها را با ابزار اولتراسونیک تمیز کنید و دوباره با آب شستشو دهید و خشک کنید.

سارفوسپت اینسترومنت

سارفوسپت اینسترومنت

 

سارفوسپت فوم SURFOSEPT FOAM

محلول سارفوسپت فوم برای تمامی سطوحی که به الکل حساس هستند مناسب می باشد. محلول سارفوسپت مناسب برای تمیز کنندگی و ضد عفونی روتین سطوحی که شیار و خلل و فرج دارند ، است. از مزیت های این محلول می توان به مواردی نظیر سازگار به سطوحی که به الکل حساس اند ، به جا نماندن لکه ، ضدعفونی و پاک کنندگی همزمان ، استفاده راحت و … اشاره کرد.

سارفوسپت فوم پاک کننده ای است که بوی مطبوع و ملایمی دارد ؛ سارفوسپت فوم به دلیل خواص ضد عفونی و پاک‌ کننده‌ ای که دارد ، می‌ تواندسطوح تجهیزات پزشکی، انکوباتور نوزادان، مانیتورها و پروب های سونوگرافی و سطوح عمومی مانند مبلمان و اثاثیه که نیازمند بهداشتی مناسب هستند ، استفاده شود.

سارفوسپت فوم

سارفوسپت فوم

 

سارفوسپت کوییک پلاس + SURFOSEPT QUICK

سارفوسپت کوییک پلاس این محلول آماده مصرف است و نیازی به رقیق کردن ندارد از دو روش برای تمیز کردن سطوح با این محلول می توان استفاده کرد روش های مستقیم و دستمال کشی ، در هردو روش ابتدا سطح را از آلودگی های قابل رویت (مانند خون ، بزاق و ترشحات بدن و …) پاک میکنیم وحال در روش مستقیم ابتدا محلول را بروی سطح اسپری میکنیم و سپس دستمال کشی می کنیم و در روش دستمال کشی محلول را بر روی دستمال اسپری میکنیم و بعد سطح را پاک سازی می کنیم.

از مزایای این محلول می توان به مواردی نظیر تاثیر سریع (در 30 ثانیه) ، بوی خوشایند ، فاقد اثر خورندگی دارای اثر ضد میکروبی پایدار و … اشاره کرد.

سارفوسپت کوییک پلاس

سارفوسپت کوییک پلاس

محصولات دیگر کیهان فرازان بهداشت :

لاتکس طبیعی / ست سرم / دستکش پزشکی / برند درموسپت

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *