خرید ست سرم + قیمت ست سرم 1402


ست سرم شامل پکیجی از محفظه سرم ، گیره غلتکی یا اسلایدی و پورت تزریق می باشد که در حوزه پزشکی کاربرد زیادی دارد. ست سرم انواع مختلفی دارد که در ادامه مقاله قصد داریم تا به موضوعاتی نظیر ویژگی های ست سرم + انواع ست سرم + آشنایی با اجزاء ست سرم + قیمت ست سرم + خرید ست سرم و نکات مهم هنگام استفاده از ست سرم بپردازیم.

جهت اطلاع از قیمت و خرید ست سرم با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

از طریق اینستاگرام keihan_farazan@ با ما در ارتباط باشید.

[lwptoc]

ست سرم چیست؟

همانطور که اشاره کردیم ست سرم پکیجی از محفظه سرم ، گیره غلتکی یا اسلایدی و پورت تزریق می باشد و جهت تزریق مایعات و داروهای ضروری به بدن بیمار استفاده می شود.به کارگیری سرم به عنوان بخشی از درمان بیماران باید زیر نظر پزشک صورت گیرد زیرا سرم های مختلفی وجود دارد و هر یک کارایی مختص به خود را دارد.

 

خرید ست سرم

 

انواع ست سرم

  • ست سرم رنگی

این نوع ست سرم تفاوتی چندانی با ست سرم معمولی ندارد و تنها تفاوت آن در لوله رنگی انتقال دارو است. ست سرم رنگی برای تزریق مایعات و دارو های حساس به نور طراحی می‌شود که هر ست سرم دارای شیر غلتک ، لوله انعطاف پذیر، دریچه هوا و کانکتور تزریق است.

  • ست سرم میکرو قطره / میکروست

هنگامی که نیاز باشد دوز کم و تنظیم شده ای به داخل رگ تزریق شود از ست سرم میکروست یا میکرو قطره استفاده می شود. این نوع تزریق با هر قطره مقدار کمی از دارو را تحویل می‌دهد. میکروست رابط بین سرم و آنژیوکت است و زمانی استفاده می‌شود که بخواهیم ، دارویی را به‌صورت رقیق شده با حجمی معین و دقیق و با سرعتی کنترل شده به بیماری تزریق کنیم.

  • ست سرم ماکرو قطره

هنگامی که نیاز نباشد دوز کم و تنظیم شده ای به داخل رگ تزریق شود از ست سرم ماکرو قطره استفاده می شود چرا که با هر قطره مقادیر بسیاری از محلول وارد بدن می شود و تزریق با سرعت بالا تری انجام می شود.

جهت اطلاع از قیمت  خرید لاتکس طبیعی  با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

از طریق اینستاگرام keihan_farazan@ با ما در ارتباط باشید.

ویژگی های ست سرم

  • مجهز به گیره غلتکی جهت تنظیم میزان انتقال سرم به بدن بیمار
  • سریع ‌ترین راه برای جایگزینی مایعات بدن
  • مناسب برای تزریقات وریدی (تزریق وریدی که با نام علمی IV therapy شناخته می‌ شود ، به تزریق انواع مایعات و داروها درون ورید بیمار یا سرم که در جریان خون قرار دارد تزریق وریدی می‌گویند)

آشنایی اجزای ست سرم

  • میخ

نام دیگر میخ اسپایک می باشد که کار آن سوراخ کردن درب کیسه به دور از هر گونه آلودگی است.

  • محفظه سرم

محفظه سرم در انتها و زیر کیسه سرم قرار دارد که قطرات را از کیسه به لوله انتقال می دهند و قطره های خارج شده از کیسه سرم را نشان می دهد که کادر درمان با استفاده از این بخش می توانند میزان سرعت قطرات را متوجه شوند در صورت اتصال نادرست محفظه ی سرم به کیسه ی سرم هوا وارد خون بیمار می شود که خطراتی را همراه دارد و جز قسمت هایی است که کادر درمان باید به آن توجه کافی را داشته باشند.

  • گیره غلتکی

گیره غلتکی میزان ورود مایعات به درون رگ را کنترل می کند و با کم و زیاد کردن این غلتک میزان مایعات به داخل رگ بیمار را تنظیم می شود برای جلوگیری از ورود هوا باید قبل از اتصال سرم این گیره بسته باشد.

  • گیره اسلایدی

گیره اسلایدی که جایگزینی برای گیره غلتکی محسوب می شود فقط در برخی از ست سرم ها وجود دارد و وظیفه آن قطع کردن جریان مایع سرم است.

  • درگاه تزریق یا پورت تزریق

درگاه تزریق دارو در دو قسمت یکی انتهای لوله نزدیک محل تزریق و دیگری روی کیسه قرار دارد. هنگامی که نیاز باشد تا دارویی به همراه سرم به بیمار تزریق شود از این درگاه یا پورت وارد محلول سرم می شود. معمولا پورت تزریق در قسمت انتهایی لوله و نزدیک به محل تزریق می باشد.

  • لوله

لوله های ست سرم 150 سانتی متر طول دارند و دارای سطح صافی در داخل خود هستند چرا که در غیر این صورت موجب تشکیل حباب های هوا خواهد شد در دو مدل رنگی و شفاف موجود هستند اکثر آن ها به دلیل دید بهتر برای انتقال قطرات شفاف هستند و تنها در موارد خاص از لوله های رنگی استفاده می شود.

 

ست سرم

 

ست سرم اتاق عمل

به دلیل استریل بودن وسایل اتاق عمل ، ست سرم اتاق عمل نیز کمی متفاوت است به طوری که اگر لایه اول باز شود باز هم ست سرم استریل می ماند.برای استعلام قیمت و خرید ست سرم اتاق عمل می توانید با کارشناسان فروش کیهان فرازان بهداشت با شماره 09120052809 در ارتباط باشید.

ست سرم تایمر دار

کنترل دقیق جریان مایعات با ست سرم های تایمر دار امکان پذیر است ؛ ست سرم های تایمر دار از دقت و کیفیت بالایی برخوردار است و معمولا بیمارانی که باید تزریق دارو به طور دقیق برای آنها انجام شود از این ست سرم ها استفاده می شود. کودکان ، افراد کهنسال و بیماران سرطانی از این ست سرم ها استفاده می کنند.برای استعلام قیمت و خرید ست سرم تایمر دار می توانید با کارشناسان فروش کیهان فرازان بهداشت با شماره 09120052809 در ارتباط باشید.

ست سرم ایرانی

ست سرم ایرانی همانطور که از نامش پیداست تولید شرکت های داخلی است. ست سرم ایرانی از یک لوله منعطف ، گیره ، محفظه قطره و … تشکیل شده است. البته ناگفته نماند که ست سرم ایرانی تمامی مراحل استاندارد سازی را طی کرده و لوله ای بسیار با کیفیت دارد که این لوله در مقابل پیچ خوردگی بسیار منعطف است.

تولید کننده ست سرم به دلیل اهمیت بالای این محصول در حوزه پزشکی باید استاندارد های لازم را رعایت کند و محصولات را به صورت دقیق استریل کند تا مشکلی پیش نیاید. تولید کننده ایرانی با ساخت ست سرم با کیفیت با نوع خارجی این محصول رقابت می کند. برای استعلام قیمت و خرید ست سرم ایرانی می توانید با کارشناسان فروش کیهان فرازان بهداشت با شماره 09120052809 در ارتباط باشید.

 

خرید ست سرم

 

ست سرم خارجی

ست سرم خارجی از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار است و در حین انجام تزریق از ایجاد التهاب و درد جلوگیری می کند.سر سوزنی که در ست سرم خارجی استفاده می شود معمولا از جنس فولاد ضد زنگ است و همچنین این ست سرم ها به صورت استریل عرضه می شوند.هنگام خرید ست سرم خارجی حتما به برند آن توجه داشته باشید. برای استعلام قیمت و خرید ست سرم خارجی می توانید با کارشناسان فروش کیهان فرازان بهداشت با شماره 09120052809 در ارتباط باشید.

نحوه اتصال سرم به بدن

برای اتصال سرم به بدن بیمار  ابتدا آنژیوکت متصل می‌ شود. برای این کار نیدل آنژیوکت به آرامی و با دقت زیاد وارد ورید می‌ شود. پس از جمع شدن مقداری خون در آنژیوکت ، نیدل جدا شده و تنها قسمت لوله پلاستیکی آنژیوکت در رگ باقی می‌ ماند. در نهایت محل اتصال با چسب آنژیوکت محکم بسته می‌ شود و لوله به آن وصل می‌ شود. با توجه به توضیحات داده شده هیچگاه فرد نباید بدون تجربه و آموزش کافی ، خود دست به این عمل بزند چرا که در صورت دخول هوا خطراتی مانند انسداد رگ ، بیمار را تهدید خواهد کرد و توضیحات داده شده صرفا جهت آگاهی با نحوه اتصال سرم به بدن می باشد.

[irp posts=”1355″ name=”لاتکس طبیعی + خرید و قیمت لاتکس طبیعی 1402″]

خرید ست سرم

برای خرید ست سرم هم مانند سایر تجهیزات پزشکی باید به موارد بهداشتی حتما توجه داشته باشید و اگر قصد خرید ست سرم عمده را دارید حتما از شرکت معتبر خرید کرید کنید.همچنین در هنگام خرید ست سرم به استریل بودن آن ، سری ساخت و تاریخ انقضای آن توجه داشته باشد.

اگر قصد خرید ست سرم در مشهد را دارید می توانید با کارشناسان فروش کیهان فرازان بهداشت با شماره 09120052809 در ارتباط باشید.

قیمت ست سرم

قیمت ست سرم به عوامل مختلفی مانند کیفیت ، برند، سایز و … بستگی دارد. به دلیل اهمیت ست سرم در حوزه پزشکی ، بهتر است از ست سرم های ارزان استفاده نشود و در هنگام خرید حتما اعتبار برند چک شود. همچنین ، استفاده از ست سرم تزریق باید تحت نظارت پزشک باشد تا مشکلاتی مانند عفونت و صدمات جانبی دیگر از بین برود.

جهت اطلاع از  قیمت دستکش پزشکی با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

از طریق اینستاگرام keihan_farazan@ با ما در ارتباط باشید.

نکات مهم هنگام استفاده از ست سرم

  • تزریقات وریدی باید به دست افراد آموزش دیده انجام شود
  • محل انجام تزریق را ضد عفونی کنید
  • از آنجایی که ست سرم ها استریل می باشند؛ در صورت باز بودن بسته بندی از استفاده از آن خودداری کنید
  • توجه داشته باشید که مایع تزریق حساس به نور نباشد و اگر حساس به نور بود از ست سرم رنگی استفاده کنید

سوالات متداول

  • آیا سرم برای کودکان تجویز می شود؟

بله سرم برای کودکان هم به صورت تزریقی و هم به صورت خوراکی تجویز می شود.

  • چندبار می توان از ست سرم استفاده کرد؟

ست سرم یک بار مصرف است و باید از استفاده ی مجدد آن خودداری کرد.

  • میزان مایعاتی که از طریق سرم چه مقدار می باشد؟

به ازای هر کیلوگرم وزن بدن 35 تا 50 میلی لیتر در روز می باشد.

  • بهترین راه برای تزریق سریع دارو چیست؟

بهترین راه استفاده از ست سرم می باشد.

  • ست سرم خارجی بهتر است یا ایرانی؟

هر دو گزینه دارای کیفیت بالایی هستند که با توجه به مورد استفاده ، می توان آن را خریداری کرد

36 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *