برند درموسپت + معرفی محصولات


یکی از برندهای مطرح در محصولات ضد عفونی کننده برند درموسپت است این برند می تواند به‌ طور موثر با عوامل آلودگی و میکرو ارگانیسم‌ ها مبارزه کند و پیشگیری از انتقال عفونت را تضمین کند.

محصولات ضدعفونی کننده درموسپت شامل محلول‌ ها ، پاک‌ کننده‌ ها ، ضد عفونی کننده‌ های سطحی و دستگاه‌ های تمیزکننده می شوند. این محصولات اغلب حاوی ترکیبات ضد میکروبی مانند الکل ، پراکسید هیدروژن و کلر است. این محصولات قادرند میکروارگانیسم‌ ها را به‌طور خوبی نابود کنند به همین علت است که در بیمارستان ها کاربرند فراوانی دارند.

استفاده از محصولات ضدعفونی کننده بیمارستانی می‌ تواند به مراقبت و حفاظت از بیماران ، کادر درمانی و کلیه افراد حاضر در محیط بیمارستان کمک کند. به طور کلی ، این محصولات به عنوان یک ‌ضرورت اساسی در حفظ بهداشت و بهبود وضعیت بیمار تاثیر بسزایی دارد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید محصولات ضدعفونی کننده ، خرید ست سرم ، خرید لاتکس طبیعی و خرید دستکش پزشکی با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

از طریق اینستاگرام keihan_farazan@ با ما در ارتباط باشید.

[lwptoc]

برند درموسپت

برند درموسپت یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده محصولات ضد عفونی در داخل کشور است. این محصولات شامل انواع محصولات ضدعفونی برای محیط‌ های کاری ، منازل ، صنایع غذایی ، بیمارستان‌ ها ، دامپزشکی ، صنایع دارویی و … می‌شوند.

محصولات درموسپت با ترکیبی از مواد ضد عفونی و آنتی‌ باکتریال با کیفیت بالا تولید می‌ شوند و به طور موثر با باکتری‌ ها ، ویروس‌ ها ، قارچ‌ ها و انواع میکروارگانیسم‌ ها مبارزه می‌ کنند. این محصولات ، در کاهش شیوع بیماری‌ های عفونی و کنترل و پیشگیری از انتشار آن‌ ها مؤثر هستند. بعضی از محصولات برند درموسپت شامل محصولات آنتی‌ باکتریال ، مایع ضد عفونی ، ژل ضدعفونی ، پاک‌ کننده‌ های صنعتی ، دستمال ضد عفونی و … می‌ شوند.

محصولات برند درموسپت با در نظر گرفتن استاندارد های بهداشتی معتبر و با رعایت اصول بهداشتی تولید می‌ شوند و برای مصارف داخلی و خارجی کاربرد دارند. به همین دلیل ، این برند توانسته است با عرضه محصولات با کیفیت و مؤثر ، اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند و در بین رقبای خود ، جایگاه ممتازی را کسب کند.

محصولات درموسپت شرکت کیهان فرازان بهداشت

محصولات موجود از برند درموسپت در شرکت کیهان فرازان بهداشت به شرح زیر می باشد :

درموسپت آی ان جی DERMOSEPT INJ

درموسپت آی ان جی ،یکی از محصولات برند درموسپت می باشد که به منظور کاهش شیوع بیماری‌ های عفونی و مبارزه با باکتری‌ ها ، ویروس‌ ها و قارچ‌ ها تولید شده است. کاربرد اصلی این محصول ، ضد عفونی کردن محل تزریق می باشد به نحوی که با پنبه آغشته شده به محلول محل تزریق را مالش داده و سپس تزریق انجام شود.

از ویژگی های این محصول می توان به استفاده آسان از آن ، سازگاری با پوست (عدم ایجاد حساسیت) ، مطابق با استاندارد های اروپایی و … اشاره کرد. محلول درموسپت آی ان جی برای استعمال خارجی استفاده شود و از اسپری بر روی پوست آسیب دیده (زخم ، سوختگی و …) خودداری شود.

 

درموسپت آی ان جی DERMOSEPT INJ

درموسپت آی ان جی

 

درموسپت پلاس DERMOSEPT

درموسپت پلاس ،  که در فرمولاسیون این محصول از مواد ضدعفونی با کیفیت بالا استفاده شده است. این محصول به عنوان یک مایع ضد عفونی کننده با قدرت پاک کنندگی بالا ، برای شستشو و ضدعفونی  دست ها و اسکراب جراحی به کار می رود. از مزایای این محصول به مواردی نظیر تاثیر سریع در از بین بردن باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها اشاره کرد.

درموسپت پلاس ، به عنوان یک محصول با کیفیت و مؤثر ، می‌ تواند در منازل ، محیط‌ های کاری ، صنایع غذایی و … مورد استفاده قرار گیرد. همچنین استفاده از این ضد عفونی کننده ،  پیش از انجام تزریقات توصیه می شود.

 

درموسپت پلاس

درموسپت پلاس

 

برند درموسپت دبلیو DERMOSEPT W

درموسپت دبلیو ، یکی دیگر از محصولات این برند است که به منظور کاهش شیوع بیماری‌ های عفونی و مبارزه با باکتری‌ ها ، ویروس‌ ها و قارچ‌ ها تولید شده است. مراقبت های بهداشتی قبل از جراحی بسیار مهم هستند تا خطر عفونت های زخم جراحی و ابتلا به عوارض جانبی را کاهش داد. برای شستشوی بدن قبل از عمل جراحی و همچنین شستشوی دست جراحان به منظور تمیز کردن و ضد عفونی کردن بخش های مختلف بدن و دست ها ، می توان از محلول شستشوی درموسپت دبلیو استفاده کرد.

توجه داشته باشید قبل از استفاده از هر نوع محلول شستشوی بدن یا دست ، بهتر است راهنمایی پزشک خود را دریافت کرده و دستورالعمل های استفاده را به دقت دنبال کنید.

 

درموسپت دبلیو

 

درموسپت دبلیو

درموسپت ژل DERMOSEPT GEL

درموسپت ژل ، یکی دیگر از محصولات برند درموسپت است که به عنوان یک ضد عفونی کننده مؤثر برای دست ها ، تولید شده است. این محصول با قابلیت استفاده آسان ، می‌تواند به عنوان راهکاری موثر برای کاهش شیوع بیماری‌های عفونی و پیشگیری از انتشار آن‌ها در منازل ، محیط‌های کاری و عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

برای استفاده از این محصول کافی است تا مقداری از محصول را بر روی دست ها ریخته و پس از آن ، دو دوست را بر یکدیگر مالش دهید. معمولا مواد پوست دست ها در اثر استفاده زیاد از ضدعفونی کننده ها باعث  خشکی می شود ؛ درموسپت ژل به دلیل داشتن مواد نرم کننده پوست از بروز چنین مشکلی جلو گیری می کند.

 

درموسپت ژل

درموسپت ژل

جهت اطلاع از قیمت و خرید محصولات ضدعفونی کننده ، ست سرم ، لاتکس طبیعی و خرید دستکش پزشکی با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

از طریق اینستاگرام keihan_farazan@ با ما در ارتباط باشید.

منبع : کیهان فرازان بهداشت

12 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *