مای هند + معرفی و قیمت


مای هند + معرفی و قیمت ؛ عدم رعایت بهداشت در زندگی روزمره و محیط های حساس پزشکی، ممکن است باعث ایجاد بیماری های گوناگون، عفونت های بیمارستانی و در نهایت مرگ و میر شود.

ساده ترین مرحله رعایت بهداشت و جلوگیری از بیماری های متعدد، پاکیزه نگه داشتن دست ها به وسیله شستشو یا استفاده از مواد ضد عفونی کننده می باشد.تولید کنندگان مای هند، مواد ضد عفونی کننده خود را در دو نوع محلول و ژل تولید و روانه بازار کرده اند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید محصولات ضد عفونی کننده در مشهد با شماره 09120052809 تماس بگیرید

از طریق اینستاگرام keihan_farazan@ با ما در ارتباط باشید

[lwptoc]

ضدعفونی کننده دست مای هند

هرگاه سخن از رعایت بهداشت دست ها می شود اولین روش پاکسازی که به ذهن خطور می کند، شستشو با آب و صابون می باشد.پاندمی کرونا با ورود نا به هنگام، سطح جدیدی از رعایت بهداشت را نیز با خود به همراه آورد.

شستشو با آب و صابون مطمئن ترین روش برای از بین بردن باکتری ها می باشد اما ممکن است در هر زمان و مکانی قابل دسترسی نباشد.محلول ها و ژل های پاک کننده که دارای ترکیبات الکلی یا غیر الکلی هستند، به جای آب و صابون می تواند مورد استفاده قرار گیرند.

مواد ضدعفونی کننده دست مای هند دارای ترکیبات الکلی بوده و در مواقعی که آب و صابون در دسترس نیست، بهترین گزینه برای تمیز نمودن دست کودکان و بزرگسالان می باشد.

ضدعفونی کننده دست مای هند کاملا ضد حساسیت بوده به نحوی که نرمی و لطافت خاصی به دستان شما می بخشد.همچنین این ماده برای پوست های نازک سالمندان و کودکان مناسب می باشد.

خرید محلول مای هند

مزایا ضدعفونی کننده دست مای هند

مزایا ضدعفونی کننده دست مای هند پس از اولین استفاده کاملا مشهود می باشد به طوری که شما را به مشتری دائم و همیشگی خود تبدیل خواهد کرد.این ضدعفونی کننده در کوتاه ترین زمان باکتری های موجود بر روی سطح پوست را زدوده و تنها 30 ثانیه زمان لازم است تا پاکیزگی را به دستان شما هدیه دهد.

ضدعفونی کننده دست مای هند قدرت پاک کنندگی طیف گسترده ای از باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها را دارد و به راحتی آن ها را از بین می برد.همچنین به دلیل اینکه انواع آلودگی ها را تحت تاثیر قرار می دهد، خرید و استفاده از آن در شرایط مختلف خالی از لطف نیست.

سازگاری این ماده با انواع پوست حتی پوست های حساس، از نقاط قوت آن محسوب شده که به دستان، لطافت و نرمی می بخشد و مانند آب و صابون پوست دستان را خشک نمی کند.رایحه های خوش و دلپذیر در ترکیبات این محصول از عوامل اصلی محبوبیت این برند می باشد.

جهت اطلاع از قیمت و  خرید ست سرم ، خرید لاتکس طبیعی با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

از طریق  کانال آپارات کیهان فرازان بهداشت با ما در ارتباط باشید

قیمت ضدعفونی کننده دست مای هند

قیمت ضدعفونی کننده دست مای هند باتوجه به ژل یا محلول بودن و حجم آن متغیر است که در حجم های 100ml / 250ml / 500ml / 1000ml / 4000ml قابل تهیه می باشد.

جهت استعلام قیمت و خرید ضدعفونی کننده دست مای هند با شماره 09120052809 تماس حاصل کرده و با راهنمایی کارشناسان کیهان فرازان بهداشت خریدی مطمئن داشته باشید.

مای هند

خرید محلول مای هند

راهنمای خرید ضدعفونی کننده مای هند

ضدعفونی کننده مای هند در حجم های مختلف موجود و قابل خرید می باشد.به همین منظور بهتر است در ظرف خود محصول و یا ظروف در بسته نگهداری شود چرا که مای هند حاوی الکل بوده و نوعی آتش زا به شمار می رود.ضدعفونی کننده مای هند فاقد مواد خوراکی بوده و استنشاق و بلعیدن محصول، منجر به اتفاقات ناگوار خواهد شد.بنابراین لازم است از دسترس اطفال دور و در محیط غیر قابل دید قرار بگیرد.

ورود آلودگی و گرد و غبار به ظرف و ماده ضدعفونی کننده، بر روی ترکیبات آن تاثیر گذاشته و خواص را دچار اختلال می کند.

همچنین در هنگام استفاده بهتر است به محلول اجازه دهید تا کاملا خشک شود.از تماس محلول با چشم ها کاملا خودداری کرده و در زمان برخورد باید موضع با آب فراوان شستشو داده شود.

[irp posts=”2223″ name=”خرید محصولات ضدعفونی کننده در تهران”]

ضرورت ضدعفونی کردن دست ها

دست ها پر کاربردترین عضو بدن هستند و مسئولیت غذا خوردن، نوشتن، استفاده از لوازم الکترونیکی را به عهده دارند.

سریع ترین راه انتقال میکروب و باکتری، دستان هر فرد می باشد که رعایت نظافت آن ها از بسیاری بیماری ها جلوگیری خواهد کرد.

با نگاهی گذرا به فعالیت هایمان در طول روز متوجه خواهیم شد که انتقال میکروب ها و بیماری ها به سادگی صورت می گیرد.به عنوان مثال استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، لمس کردن مواد و خوراکی هنگام خرید و حتی انتقال پول توسط دستگاه های عابر بانک همگی دارای آلودگی می باشند و تنها کافیست فردی بیمار یا ناقل پیش از شما به محیط مورد نظر دست زده باشد و به راحتی آلودگی به شما نیز منتقل خواهد شد.

رعایت بهداشت دستان توسط محصولات ضد عفونی دست مای هند آسان ترین و سریع ترین راه ممکن برای نظافت می باشد که در هر مکان و زمانی دستان شما را پاکیزه نگه خواهد داشت.

مای هند

مواد تشکیل دهنده ضدعفونی کننده مای هند

ضدعفونی کننده دست مای هند با گذراندن تاییدیه های مختلف از سازمان بهداشت و دیگر سازمان های مربوطه، اکنون یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین محصولات ضد عفونی دست می باشد.

این ماده بر پایه الکل بوده و نزدیک به 70% از آن را اتانول تشکیل داده است.به طور کلی ساختار این محصول از اتانول، بنزالکانیوم کلراید، گلیسرین و سایر افزودنى هاى مجاز می باشد.

[irp posts=”2027″ name=”محصولات ضد عفونی دست”]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *