خرید دستکش جراحی در مشهد


خرید دستکش جراحی در مشهد همیشه یکی از دغدغه های مراکز درمانی بوده است چرا که دستکش پزشکی و دستکش جراحی از جمله لوازم پرکاربردی است که در میان اقلام پزشکی بیشترین مصرف را دارد.برای خرید دستکش جراحی در مشهد حتما باید به جنس آن توجه کنید زیرا مانع اصلی در جلوگیری از انتقال باکتری ها به از محیط و جراح به بیمار است.

خرید دستکش جراحی در مشهد در کنار محصولات ضدعفونی سطوح و محصولات ضدعفونی دست ، استرلیزه بودن محیط را برای بیماران و پزشکان تضمین می کند و با رعایت هرچه بیشتر فضای مطمئن تری فراهم می شود.

خرید دستکش جراحی در مشهد مستلزم رعایت نکات مختلفی است که در ادامه به منظور آگاهی بیشتر شما عزیزان در این زمینه، به معرفی دستکش جراحی پرداخته شده است.

جهت استعلام قیمت و خرید دستکش جراحی در مشهد با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

از طریق اینستاگرام keihan_farazan@ با ما در ارتباط باشید.

[lwptoc]

دستکش جراحی

دستکش جراحی برای امور مختلف پزشکی مانند جراحی، معاینه و تزریقات استفاده می شود که مدل ها و برندهای متنوعی دارد.دستکش جراحی در دو نوع پودری و غیر پودری بوده که عموما از جنس لاتکس طبیعی و پلیمر هستند.این نوع دستکش جراحی دارای ساق بلندتری نسبت به دیگر دستکش های جراحی می باشند.

دستکش جراحی نباید در دامنه حرکتی پزشکان اختلال ایجاد کند.دستکش  جراحی یکبار مصرف بوده و در بسته های دو عددی به طوری که هر دست به صورت جداگانه بسته بندی و استریل شده است به فروش می رسند.

دستکش جراحی دارای کشسانی بالا می باشد چرا که هنگام پوشیدن یا انجام اعمال پزشکی، جراحان به راحتی و سهولت بتوانند از آن ها استفاده کنند.ایجاد مانع برای جلوگیری از نفوذ و انتقال بیماری از مهم ترین کاربردهای دستکش جراحی می باشد.

خرید دستکش جراحی در مشهد

خرید دستکش جراحی مامایی

…………………………………………………………………………..

خرید دستکش جراحی در مشهد

خرید دستکش جراحی لاتکس کم پودر

…………………………………………………………………………..

خرید دستکش جراحی در مشهد

خرید دستکش جراحی لاتکس بدون پودر

خرید دستکش جراحی پودری در مشهد

دستکش های پودری به خاطر خواص و ویژگی های منحصر به فردی که دارند یکی از دستکش های پرمصرف در حوزه پزشکی می باشند. این دستکش ها از پودر لاتکس طبیعی یا مصنوعی تولید می شوند و معمولا شیری رنگ هستند.دستکش جراحی پودری از پودر مخصوص در ساختارشان که از نشاسته ذرت گرفته شده است تولید می شود.

برخی افراد ممکن است به پودر موجود در دستکش جراحی حساسیت داشته و دچار انواع مختلفی از آلرژی شوند، به طوری که نتوانند به فعالیت با دستکش جراحی پودری ادامه دهند.یکی از چالش هایی که جراحان ممکن است در طول استفاده از دستکش جراحی با آن رو به رو شوند، پودر موجود در دستکش بوده که امکان دارد با پوست بدن بیمار تماس پیدا کند.

دستکش جراحی پودری نسبت به انواع دیگر دستکش های جراحی قیمت مناسب تری داشته و مقرون به صرفه می باشد.همچنین دستکش جراحی پودری بهتر است در فعالیت های پزشکی که حساسیت کمتری دارند، مانند معاینات مورد استفاده قرار بگیرند.جهت خرید دستکش جراحی پودری در مشهد با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

خرید دستکش جراحی غیر پودری در مشهد

دستکش جراحی غیر پودری فاقد هر گونه مواد آلرژی زا بوده و در آن از مواد ضد لغزش استفاده شده است که علاوه بر جلوگیری از بروز حساسیت در انجام فعالیت های پزشکی مانع افتادن، سر خوردن یا لغزش ابزار و وسایل جراحی می شود.دستکش جراحی غیر پودری با توجه به استریل بودن ویژگی مهم در رعایت بهداشت محیط و حفظ آن در برابر عفونت های بیمارستانی به شمار می آید.

دستکش جراحی غیر پودری مناسب فعالیت های پزشکی دارای اهمیت، دقت و حساسیت بالا مانند تماس با چشم بیمار و یا جراحی های ارتوپدی است که پر مصرف ترین نوع دستکش جراحی بوده و به حفظ حس لامسه جراحان و پزشکان کمک می کند.جهت خرید دستکش جراحی غیر پودری در مشهد با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

سایز دستکش جراحی

سایز دستکش جراحی از مهم ترین نکات در حین تهیه و خرید این محصول است چرا که اگر سایز دستکش جراحی بزرگتر یا کوچکتر از دست پزشکان و جراحان باشد در حرفه و مهارت، سرعت دست، چابکی و استفاده از ابزار پزشکی معضل ایجاد کرده و دامنه حرکتی دست پزشک را مختل می کند.

دستکش های جراحی دارای اندازه های دقیق تری نسبت به انواع دیگر دستکش لاتکس می باشند که بر اساس اندازه دور دست که کمی بالاتر از محل اتصال انگشت شست به مچ بر حسب اینچ اندازه گیری می شود.

پر کاربردترین اندازه در میان انواع سایز دستکش جراحی در میان پزشکان و جراحان آقا سایز 7 و 6/5 و بین بانوان جراح 6 و 5/5 می باشد هرچند که سایز دستکش جراحی در طیف عددی 5 الی 9 اینچ تولید شده و فاصله هر سایز دستکش جراحی با اندازه بعدی خود 0/5 اینچ می باشد.

در بعضی موارد ممکن است تنها اندازه گیری دور دست کافی نباشد چرا که برخی افراد در قسمت کف دست برجستگی بیشتری داشته و از سایز معمول نیاز است اندازه بزرگتری از دستکش جراحی را تهیه و استفاده کنند.

خرید دستکش جراحی در مشهد

خرید انواع دستکش جراحی در مشهد

وجود انواع دستکش جراحی، ممکن است خریداران را در تهیه نوع مناسب آن گیج یا دچار سردرگمی کند به همین منظور بهتر است با آگاهی و دانش کافی اقدام به خرید انواع دستکش جراحی در مشهد نمایید که در ادامه انواع دستکش جراحی معرفی شده است.

دستکش جراحی لاتکس

دستکش جراحی لاتکس از لاتکس طبیعی تهیه شده و در استفاده طولانی مدت مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.دستکش جراحی لاتکس قیمت مناسبی داشته و بسیار پرکاربرد می باشد همچنین بخاطر جنس مرغوب در حس لامسه مانعی ایجاد نمی کند اما در برخی موارد حساسیت به لاتکس طبیعی مشاهده می شود.

دستکش جراحی نیتریل

دستکش جراحی نیتریل مشکل حساسیت به لاتکس را برطرف کرده و با خاصیت ضد آلرژی از پلاستیک تهیه می شود.دستکش جراحی نیتریل مناسب استفاده در محیط های عفونی به منظور ایجاد ایمنی و سلامت شغلی در بیمارستان می باشد.

مقاومت دستکش جراحی نیتریل در برابر پارگی، سوراخ شدن و کشیدگی باعث شده تا یکی از بهترین دستکش های جراحی باشد که پیش از عرضه عمومی در بازار توسط سازمان غذا و دارو مورد آزمایش قرار می گیرد.

دستکش جراحی ونیل

دستکش جراحی ونیل مناسب فعالیت های کوتاه مدت که ریسک کار با ابزار تیز را ندارند مورد استفاده قرار می گیرد.دستکش جراحی ونیل سایز بندی دقیقی نداشته و با قیمت مناسب در بازار موجود می باشد.

در ساخت و تهیه دستکش جراحی ونیل از لاتکس استفاده نشده، فاقد حساسیت بوده و به دلیل مقاومت کم به همان نسبت دارای ایمنی کمتری می باشد.

رنگ دستکش جراحی

رنگ دستکش جراحی یکی از مواردی است که در زمان خرید دستکش جراحی در مشهد باید تحت نظر خریداران قرار بگیرد.دستکش های جراحی در رنگ های مختلف تیره و روشن مانند سفید،شیری یا کرم، مشکی، آبی و … تولید می شود.

استفاده در دو دستکش جراحی به صورت همزمان خطرات احتمالی و شدت انتقال بیماری ها را کاهش می دهد و اگر دستکشی که در لایه رویی قرار دارد دچار سوراخ شدن یا پارگی شود، دستکشی که در لایه دوم قرار دارد عمل محافظت را انجام می دهد.

رنگ دستکش جراحی که محبوبیت بیشتری دارد عموما روشن است و اگر دچار موردی شود کمتر در معرض نمایش قرار می گیرد به همین منظور دستکش های دارای رنگ تیره تر می توانند در این امر جراحان و پزشکان را همراهی کنند.

در زمان انجام عمل های پزشکی به ویژه فعالیت هایی که نیاز به حساسیت و دقت بیشتری دارند استفاده از دو دستکش با رنگ های متضاد به طوری که لایه رویی تیره و لایه زیرین روشن یا برعکس که لایه رویی روشن و لایه زیرین تیره باشد در زمان توجه به پارگی یا سوراخ شدن تسریع می بخشد.

قیمت دستکش جراحی در مشهد

قیمت دستکش جراحی در مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زمان خرید دستکش جراحی در مشهد هر مصرف کننده ای باتوجه به نوع نیاز خود آن را بررسی و تهیه می کند.

قیمت دستکش جراحی در مشهد با توجه به اینکه پودری یا غیر پودری باشد، در چه سایز و رنگی تهیه شده باشد و همچنین نوع آن متغیر خواهد بود که در سایت کیهان فرازان بهداشت بهترین دستکش جراحی با مناسب ترین قیمت در جهت رفاه و ایمنی بیشتر، آماده عرضه می باشد.

جهت استعلام قیمت و خرید دستکش جراحی در مشهد با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

از طریق اینستاگرام keihan_farazan@ با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *