محصولات ضد عفونی پوست و زخم


محصولات ضد عفونی پوست و زخم باید به منظور مبارزه با باکتری ها، میکرو ارگانیسم ها و قارچ ها قبل از درمان زخم باید صورت بگیرد. این مواد با داشتن مواد موثر میکرو ارگانیسم ها را خنثی و همچنین به بهبود سریع تر زخم کمک بسزایی می کنند.زخم ها انواع مختلفی دارند ( بستر، سطحی، سوختگی، اگزما و… )، به همین منظور باید نسبت به چگونگی ضد عفونی این زخم ها و روش های متفاوت آنها اطلاعات کافی داشته باشیم تا هیچ گونه عفونت و اسکار پوستی نمایان نشود. همچنین قبل از تزریق و پانسمان، ضد عفونی شدن پوست اولویت خواهد داشت.

به همین منظور ما در این مقاله سعی کرده ایم به مواردی از جمله قیمت، خرید و بهترین محصولات ضد عفونی پوست و زخم اشاره کنیم.

جهت کسب اطلاع از محصولات ضد عفونی و خرید دستکش پزشکی  کلیک کنید

از طریق کانال آپارات کیهان فرازان بهداشت  با ما در ارتباط باشید

[lwptoc]

کاربرد محصولات ضد عفونی پوست و زخم

کاربرد محصولات ضد عفونی پوست و زخم به محیط های درمانی محدود نمی شود. بلکه وجود ضد عفونی های مختلف در خانه ها  کاربرد گسترده ای دارند به همین دلیل وجود این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است، از اهمیت محصولات ضد عفونی پوست و زخم می توان به مواردی زیر اشاره کرد.

  • زخم های جزئی مثل بریدگی، خراشیدگی و تاول نیاز به ضد عفونی خواهند داشت
  • با وجود ضد عفونی در منازل می توان به سرعت پس از بریدگی محل زخم را ضد عفونی کرد
  • بطور مثال برای افرادی که دیابت دارند استفاده مکرر و منظم از محصولات ضد عفونی پوست و زخم اهمیت دارند
  •  در محیط های درمانی یکی از فاکتور های ابتدایی برای انجام پروسه های درمانی، استفاده از ضد عفونی کننده های دست و زخم است

محصولات ضد عفونی پوست و زخم

 انواع محصولات ضد عفونی پوست و زخم

محصولات ضد عفونی پوست و زخم در انواع مختلفی و برای کارایی های متفاوت تولید می شود.از تفاوت اصلی محصولات ضد عفونی پوست و زخم می توان به کاربد های خانگی و بیمارستانی آن ها اشاره کرد.در ادامه مقاله قصد داریم به طور دقیق به این مسئله بپردازیم.

محصولات ضد عفونی پوست و زخم خانگی

بتادین، محلول سالین، ضد عفونی کننده مخصوص زخم از محصولات مورد استفاده در منازل محسوب می شود.این محصولات برای زخم های سطحی در محیط های عمومی و منازل، مورد استفاده قرار گرفته اند.محصولات ضد عفونی پوست و زخم خانگی، برای زخم های عمیق و خطرناک مناسب نخواهند بود به طوری که امکان دارد به بافت های داخلی بدن آسیب وارد کنند.  از جمله اشتباهات رایج در منازل استفاده از بتادین بصورت مستقیم بر روی زخم است، که باعث ازبین رفتن بافت پوست خواهد شد.

  محصولات ضد عفونی پوست و زخم بیمارستانی

محصولات ضد عفونی کننده درموسپت ( درموسپت INJ، W، BW و پی پلاس )، کرم و مایع آکواسیلک از محصولات رایج و مورد استفاده برای پوست و زخم در محیط های بیمارستانی محسوب می شوند.

ویژگی های خوبه یک ضدعفونی کننده پوست

از ویژگی های مهم یک ضدعفونی کننده خوب می توان به مواردی از قبیل ضد حساسیت بودن، اثر بخشی سریع، و عاری بودن از رنگ و بو اشاره کرد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید محصولات ضد عفونی کننده در مشهد  با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

از طریق اینستاگرام keihan_farazan@ با ما در ارتباط باشید.

قیمت ضد عفونی پوست و زخم

وجود محصولات ضد عفونی پوست و زخم یکی از اولویت های محیط های درمانی و عمومی محسوب می شود.اما به دلیل تنوعی که در این محصولات وجود دارد نمی توانیم قیمت دقیقی مشخص کنیم.در قدم اول باید با توجه به محیط کارمان اطلاعات و مشاوره دریافت کنیم و سپس محصول مورد نظر را تایین کنیم.در قدم آخر از شرکت های معتبر که در زمینه محصولات بهداشتی فعالیت دارند محصول مورد نظر را تهیه کنیم.

شرکت کیهان فرازان بهداشت یکی از شرکت های مطرح و معتبر در واردات لاتکس طبیعی و محصولات بهداشتی است.برای مطلع شدن از قیمت محصولات یا مشاوره برای انتخاب بهترین محصولات ضد عفونی سطوح می توانید با شماره 09120052809 تماس حاصل بفرمایید.

جهت کسب اطلاع از محصولات ضد عفونی و خرید دستکش پزشکی  کلیک کنید

از طریق کانال آپارات کیهان فرازان بهداشت  با ما در ارتباط باشید

الکل برای ضد عفونی زخم

بعضی از افراد گمان می کنند می توانند از الکل برای ضد عفونی کردن زخم و پوست استفاده کرد، اما این یک باوری اشتباه است.استفاده از الکل چه برای زخم های سطحی و چه زخم های عمقی توصیه نمی شود زیرا باعث از بین رفتن بافت های پوستی و همچنین از بین رفتن رطوبت پوست خواهد شد.

طرز استفاده از ضد عفونی کننده زخم

طرز استفاده درست از محصولات ضد عفونی کننده یکی از مهمترین چالش ها محسوب شده به همین دلیل ما در ادامه قدم به قدم این مسئله را مورد بررسی قرار خواهیم داد.برای گرفتن بهترین نتیجه ممکن از محصولات ضد عفونی کننده زخم، بهتر است نسبت به مراحل و توصیه هایی که در ادامه گفته می شود آشنایی داشته باشیم.

  1. اگر زخم عمقی بود یا نیازی به بخیه داشت سریعا به پزشک مراجع کنید
  2. در قدم اول بهتر است دستان بخوبی شسته شوند
  3. با استفاده از گاز استریل جلویه خون ریزی را گرفته تا بند بیاید
  4. با استفاده از از پماد مخصوص زخم ناحیه را تمیز کرده و سپس پانسمان کنید

 مزایا ضد عفونی پوست و زخم

بطور کلی استفاده از ضد عفونی پوست و زخم به منظور جلوگیری از عفونت صورت می گیرد.از آنجایی که ناحیه زخم منبع رشد باکتری و ویروس است ضد عفونی زخم نجات دهنده فرد خواهد بود.همچنین این مواد، به از بین بردن محل زخم ( اسکار پوستی ) نیز کمک بسزایی خواهند کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *