محصولات ضد عفونی سطوح


محصولات ضد عفونی سطوح کاربردهای مختلفی دارند و با وجود کووید 19 استفاده از این محصولات در بین عموم مردم و شغل های متفرقه افزایش پیدا کرد. استفاده از این محصولات در فعالیت های روزمره در انواع مشاغل مانند رستوران ها، کافه و… تا محیط های پزشکی و صنعتی کاربرد دارد.برای خرید محصولات ضد عفونی کننده سطوح به طیف اثر بخشی آن و مشخصات آن توجه کرد زیرا اثربخشی و ماندگاری این محصولات در محیط های مختلف متفاوت است و باید به این نکته به خوبی توجه شود.

همانطور که اشاره شد، داشتن اطلاعات کافی نسبت به استفاده از محصولات ضد عفونی متناسب با محیط مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است.به همین منظور گروه کیهان فرازان بهداشت تلاش کرده تا این موضوع را در این مقاله بطور کامل مورد بررسی قرار دهد و نسبت به این محصولات اطلاعات جامعی در اختیار ما قرار دهد.

جهت خرید دستکش پزشکی کلیک کنید

از طریق کانال آپارات کیهان فرازان بهداشت  با ما در ارتباط باشید

[lwptoc]

خرید محصولات ضد عفونی کننده سطوح

لازمه خرید محصولات ضد عفونی کننده سطوح آشنایی نسبت به انواع و کاربرد های این محصولات است.محصولات ضد عفونی سطوح توسط انواع شرکت ها و مغازه ها فروخته می شود اما دغدغه افرادی که نظافت با کیفیت سطوح محل کارشان مطرح می شود، خرید محصولاتی با کیفیت از شرکتی معتبر است.

شرکت کیهان فرازان بهداشت یکی از شرکت های مطرح و معتبر در واردات لاتکس طبیعی و محصولات بهداشتی است.برای مطلع شدن از قیمت محصولات یا مشاوره برای انتخاب بهترین محصول ضد عفونی سطوح می توانید با شماره 09120052809 تماس حاصل بفرمایید.

محصولات ضدعفونی سطوح

قیمت محصولات ضد عفونی سطوح

با توجه به نوسانات ارزی برای برند های محصولات ضد عفونی سطوح نمی توان قیمت دقیقی اعلام کرد.بنابراین بهتر است قبل از خرید حتما از کارشناسان مجموعه استعلام قیمت بگیرید.

از سری محصولات ضد عفونی سطوح پر کاربرد می توان به مواردی مانند ( سارفوسپت کوییک پلاس ، سارفوسپت یک ، سارفوسپت دو ، سارفوسپت فوم ، مای لایف ) می توان نام برد. برای مطلع شدن از قیمت این محصولات می توانید بر روی لینک هرکدام کلیک کنید.

جهت اطلاع از قیمت لاتکس طبیعی کلیک کنید

از طریق کانال آپارات کیهان فرازان بهداشت  با ما در ارتباط باشید

کاربرد محصولات ضد عفونی سطوح

کدام مشاغل بیشترین استفاده را از محصولات ضد عفونی کننده دارند؟ محصولات ضد عفونی سطوح بر خلاف دیگر محصولات، همه میکروارگانیسم ها را از بینن نمی برد به همین دلیل در اکثر مکان های عمومی مثل پله ها، راهرو، اتاق عمل، اتاق بیماران و… مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات ضد عفونی سطوح در بعضی مشاغل همانند بیمارستان ها و کارخانجات (صنعتی، غذایی) از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. به طور مثال در محیط بیمارستان نیازمند محصولی هستیم که اثر گذاری بالا در کنار ماندگاری طولانی داشته باشد، اما در کارخانجات بخصوص در کارخانجات غذایی محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرد که اثرگذاری کوتاه مدتی داشته باشد.

[irp posts=”2082″ name=”محصولات ضد عفونی خطوط تولید”]

بهترین محصولات ضد عفونی سطوح

از سری محصولاتی خام که برای پاکسازی سطوح استفاده می شود می توان به مواردی به مثل، الکل 70%، سفید کننده، یدفورها، گلوتارآلدئید. با استفاده از این محصولات می توان سطوح لازمه را تا حد مطلوبی ضد عفونی کرد.

محصولات ( سارفوسپت کوییک پلاس ، سارفوسپت یک ، سارفوسپت دو ، سارفوسپت فوم ، مای لایف ) از سری محصولاتی هستند که در محیط های کاری که اهمیت شغلی بیشتری دارند. مشاغلی مثل بیمارستان ها، مطب ها، رستوران ها و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرند. مزایا این پاک کننده ها شامل اثر بخشی، مدت زمان از بین بردن میکروارگانیسم ها، سهولت کم در استفاده و افزایش ایمنی می شود.

جهت خرید ست سرم کلیک کنید

از طریق کانال آپارات کیهان فرازان بهداشت  با ما در ارتباط باشید

محصولات ضد عفونی سطوح بیمارستانی

بیمارستان مملو از میکروارگانیسم ها و بیمارای های بجا مانده بر انواع سطوح است. اگر نظافت محیط های درمانی به درستی و با استفاده از مواد ضد عفونی کننده سطوح به خوبی صورت نگیرد احتمال بروز عفونت های بیمارستانی بالا رفته و باعث بروز بیماری های متعددی در بیماران و کارکنان محیط درمانی می شود.

انواع محصولات ضد عفونی سارفوسپت و مای لایف در کلینیک های دندانپزشکی، بهداشت عمومی و مطب های درمانی و زیبایی کاربرد زیادی دارند.

محصولات ضد عفونی سطوح صنعتی

در کارخانجات، علل خصوص کارخانجات غذایی به دلیل وجود ماشین آلات صنعتی و وجود محصولات غذایی استفاده از شوینده و پاک کننده هایی مناسب با محیط این نوع کارخانجات از اهمیت بالایی برخوردار هستند. پاک کننده های خارجی دستگاه های صنعتی و محیط کارخانجات باید به نوعی باشند که اثر گذاری بالایی داشته و ماندگاری کوتاهی داشته باشند.

از پارامتر های محصولات ضد عفونی سطوح صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تاثیر گذاری سریع
  • تاثیر گذاری در طیف های متفاوت
  • سمی نبودن
  • عدم ایجاد تغییر بو، رنگ و مزه محصولات
  • سادگی در نحوه مصرف
  • مقرون به صرفه بودن

محصولات ضد عفونی سطوح

جهت خرید  لاتکس طبیعی کلیک کنید

از طریق کانال آپارات کیهان فرازان بهداشت  با ما در ارتباط باشید

مزایا محصولات ضد عفونی سطوح

از مزایا محصولات ضد عفونی سطوح می توان به مواردی مانند:

  • کمک در از بین بردن بیماری، میکراورگانیسم و پاکیزگی محیط می کنند
  • مقرون به صرفه هستند و در اتلاف مصرف آب جلوگیری می کنند
  • در محیط های بیمارستانی کیفیت درمان را افزایش و در محط های تولیدی کیفیت محصولات را بهبود می بخشند

معایب محصولات ضد عفونی سطوح

از معایب محصولات ضد عفونی می توان به مواردی مانند :

  • وجود مقداری ماده فعال در بعضی از محصولات ضد عفونی، در بلند مدت امکان بروز مشکلاتی برای افراد می شود
  • استفاده از محصولاتی که اسید کربولیک دارند می توانند باعث زخم دستان و یا ترک خوردی شوند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *