محصولات ضد عفونی دست


استفاده از محصولات ضد عفونی دست در مکان هایی که خدمات درمانی ارائه می دهند بیشترین استفاده را دارند زیرا عمده میکروب ها و باکتری ها در این مکان ها وجود دارند که باعث بروز بیماری های خطرناکی برای افراد می شود. با پدیدار شدن ویروس کرونا اهمیت استفاده از محصولات ضد عفونی دست برای عموم نیز بیشتر شد. اما چه برند ها و شرکت های معتبری برای برطرف کردن این تقاضا بهترین بازار هستند؟

یکی از برند های خوب محصولات ضد عفونی دست برند درموسپت است که با عوامل آلودگی، میکروب ها و باکتری هایی که بر روی پوست قرار گرفته اند مبارزه می کند و جلوگیری از انتقال عفونت را برای افراد تضمین می کند. محصولات درموسپت در انواع و مدل های مختلف تولید می شوند و بسته به مکان های مورد استفاده ( سطح ، پوست و محلول ) انتخاب و تهیه می شوند. این برند معمولا در محیط های بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا قادر هستند میکرو ارگانیسم ها را بطور کامل نابود کنند.

جهت خرید لاتکس طبیعی ، دستکش پزشکی ، ست سرم  با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

از طریق اینستاگرام keihan_farazan@ با ما در ارتباط باشید.

[lwptoc]

محصولات ضد عفونی دست (درموسپت پلاس)

در محیط های بیمارستانی 80 درصد عفونت های پوستی از دست منتقل می شوند استفاده از یک محلول ضد عفونی مخصوص دست از اهمیت بالایی برخوردار است. برند درموسپت پلاس یکی از محصولات ضد عفونی دست کیهان فرازان بهداشت ، می باشد. این محصول یک آنتی سپتیک موثر برای از بین بردن میکرو ارگانیسسم های عفونی و بیماری زا که بر روی پوست وجود دارند محسوب می شود.

اما آیا استفاده مداوم از مصحولات ضد عفونی دست که معمولا الکی هستند باعث حساسیت در پوست می شوند؟ برند درموسپت پلاس که بصورت محلول عرضه می شود ، طبق آخرین تحقیقات مرکز علمی و پزشکی جهان تایید و ساخته می شود. این محلول ضد عفونی دست در کنار تاثیرگذاری بالابرای از بین بردن میکروب ها، مواد تحریک کننده پوستی خیلی کمی دارد. این نکات باعث شده این محصول گزینه خیلی مناسبی برای محیط های درمانی واقع شود.

از دیگر محصولات خوب و معروف کیهان فرازان بهداشت می توان به دستکش لاتکس که با لاتکس طبیعی تولید می شود اشاره کرد.درموسپت پلاس دست نیز بصورت محلول های 100، 500، 1000، 4000 میلی لیتری عرضه می شود تا پزشکان و مشاغل متفاوت با توجه به نیازشان این محصول را دریافت کنند.

برند درموسپت

محصولات ضد عفونی دست (درموسپت ژل)

برند درموسپت در انواع ژل نیز عرضه و تولید می شود. خصوصیات درموسپت ژل همانند درموسپت پلاس است، اما محصولات درموسپت ژل مقرون به صرفه تر نسبت به محلول های درموسپت است. برای استفاده از این محصول فقط کافی هست مقداری از آن را بر روی دست ریخته و با هم مالش داده شود، در این محصول از نرم کننده نیز استفاده می شود تا از خشکی دست جلوگیری شود.

درموسپت ژل

جهت خرید لاتکس طبیعی ، دستکش پزشکی ، ست سرم  با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

از طریق اینستاگرام keihan_farazan@ با ما در ارتباط باشید.

عوارض محصولات ضد عفونی دست

بعد از شیوع ویروس کرونا استفاده از محصولات ضدعفونی دست افزایش چند برابری چه در محیط های پزشکی و چه در محیط های عمومی پیدا کرد. اما متاسفانه استفاده طولانی مدت از محصولات ضد عفونی مخصوصا محصولات الکلی باعث التهاب پوستی و مشکلات دیگر می شود.

استفاده از لاتکس طبیعی و محصولات آن باعث جلوگیری از برخورد میکرو ارگانیسم ها، میکروب ها و باکتری ها با پوست می شود، که این مورد باعث شده لزوم استفاده از محصولات ضد عفونی کاهش پیدا کند.

[irp posts=”1989″ name=”دستکش لاتکس + قیمت دستکش لاتکس 1402″]

محصولات مراقبتی پوست

محصولات ضد عفونی دست در مراکز پزشکی یکی از اولویت های این محیط است اما استفاده بلند مدت از این محصولات باعث بروز مشکلات پوستی می شود. در برخی موارد بروز مشکلاتی در معده و سیستم گوارشی نیز به دلیل استفاده زیادی از محصولات ضد عفونی است.

استفاده از محصولات مراقبتی پوستی مانند دستکش لاتکس ، روپوش ها و … از انتقال باکتری ها و همچنین برخورد میکروب ها با پوست جلوگیری می کنند. از بهترین جنس محصولات مراقبتی می توان به لاتکس طبیعی اشاره کرد. لاتکس طبیعی به دلیل اینکه یک ماده طبیعی است برای پوست مناسب تر از انواع دستکش های پزشکی با لاتکس مصنوعی است. با استفاده از این محصولات لزوم استفاده از محصولات ضد عفونی کاهش پیدا می کند.

[irp posts=”1355″ name=”لاتکس طبیعی + خرید و قیمت لاتکس طبیعی 1402″]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *