خرید محصولات ضدعفونی کننده در تهران


میکروب ها، ویروس ها و عوامل آلوده کننده متعددی در محیط های مختلف وجود دارند و ما ناچاریم در شرایط گوناگون با این دشمنان نامرئی مقابله کنیم.بهترین راه برای این عوامل بیماری زا استفاده از محصولات ضدعفونی کننده می باشد.ضد عفونی کننده ها موادی هستند که مانع رشد و تکثیر میکروب ها، ویروس ها و… می شوند و از بیماری های مختلف جلوگیری می کند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید محصولات ضدعفونی کننده در تهران با شماره 09120052809 تماس بگیرید

جهت استعلام قیمت لاتکس طبیعی کلیک کنید

[lwptoc]

ضدعفونی کننده چیست؟

ضدعفونی کننده (آنتی سپتیک) به محصولاتی اطلاق می شود که برای جلوگیری از عفونت و از بین بردن هر گونه آلودگی استفاده می شود.ضدعفونی کننده ها دسته ای از مواد شیمیایی هستند که مانع از رشد میکروارگانیسم ها یا میکروب ها می شوند و آن ها را نابود می سازند تا از هرگونه عفونت به خصوص در محیط های بیمارستانی جلوگیری شود.

خصوصیات بهترین محصولات ضدعفونی کننده

  • موثر بر طیف های گسترده ای از ویروس ها، باکتری ها و قارچ ها باشد
  • در کمترین زمان تاثیر گذار باشند
  • با سطوح مختلف سازگاری داشته باشد و آسیب زننده نباشد
  • قیمت آن مناسب باشد
  • عملکرد و اثر ضدعفونی کنندگی آن قابل قبول باشد
  • بوی زننده و غیر قابل تحملی نداشته باشد
  • دستور العمل استفاده از آن ساده و آسان باشد
  • سمیت آن کم بوده و اشتعال پذیر نباشد
  • ضدعفونی کننده ها باید محلول در آب باشند

خرید محصولات ضدعفونی کننده در تهران

خرید محصولات ضدعفونی کننده در تهران

محصولات ضدعفونی کننده دارای اهمیت ویژه ای در سلامتی و بهداشت می باشند و تاثیر سریعی بر روی ویروس ها، میکروب ها و … دارند.به همین دلیل خرید محصولات ضد عفونی کننده در تهران و استفاده از آن در بیمارستان ها و مراکز پزشکی و درمانی توصیه می شود.

محصولات ضدعفونی دست، اسکراب جراحی، شوینده های آنتی باکتریال، ضدعفونی کننده تجهیزات پزشکی، انواع ضدعفونی کننده های سطوح و محصولات ضدعفونی پوست و زخم پرکاربردترین محصولات ضدعفونی کننده در بیمارستان ها و مراکز پزشکی می باشند و قیمت آن ها به عواملی چون فرمولاسیون، کارایی، حجم و… بستگی دارد.

برای خرید محصولات ضد عفونی کننده در تهران با شماره 09120052809 با کارشناسان کیهان فرازان بهداشت در ارتباط باشید.

[irp posts=”2200″ name=”محصولات ضد عفونی پوست و زخم”]

محصولات ضد عفونی کننده کیهان فرازان بهداشت

ضدعفونی کننده دست و اسکراب جراحی

این محصولات برای ضدعفونی دست و اسکراب های جراحی به کار برده می شوند.همچنین تحریکات پوستی را کاهش می دهند، دارای اثر ضد میکروبی پایدار هستند و بر روی طیف وسیعی از باکتری ها , قارچ ها و ویروس ها اثر گذار می باشند.از آن جایی که انتقال آلودگی از طریق پوست دست بسیار شایع می باشد، استفاده مداوم از محصولات ضد عفونی دست به خصوص در محیط های درمانی از انتقال عفونت و بیماری های مختلف جلوگیری می کند.

خرید محصولات ضدعفونی کننده تهران

درموسپت پلاس

…………………………………………………………………………..خرید محصولات ضدعفونی کننده تهران

درموسپت ژل

…………………………………………………………………………..

خرید محصولات ضدعفونی کننده تهران

مای هند

شوینده آنتی باکتریال بدن

رعایت اصول بهداشتی در جراحی می تواند بروز بسیاری از عفونت ها و بیماری ها را کنترل کند.بیمار می تواند قبل از عمل جراحی از محلول شست و شوی بدن استفاده کند تا از عفونت های ناشی از زخم جراحی جلوگیری شود.این محصول با پوست سازگار بوده، معمولا باعث ایجاد حساسیت نمی شود و می توان از آن برای اسکراب جراحی دست جراحان نیز استفاده نمود.

خرید محصولات ضدعفونی کننده تهران

درموسپت دبلیو

ضدعفونی کننده تجهیزات پزشکی

ضدعفونی و استریل کردن ابزارها و تجهیزات پزشکی به وسیله محلول ها به روش غوطه ور کردن و همچنین به وسیله اسپری کردن بر روی سطوح صورت می گیرد. شرکت کیهان فرازان بهداشت با ارائه محصولاتی متنوع برای ضدعفونی تجهیزات پزشکی همچون ابزار های جراحی، بیهوشی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و… فضای درمانی امنی را برای مراجعین و کادر درمان فراهم می آورد.

خرید محصولات ضدعفونی کننده تهران

سارفوسپت اینسترومنت

…………………………………………………………………………..

خرید محصولات ضدعفونی کننده تهران

سارفوسپت کوئیک پلاس

…………………………………………………………………………..

خرید محصولات ضدعفونی کننده تهران

سارفوسپت یک

ضدعفونی کننده سطوح

استفاده موثر از انواع ضدعفونی کننده ها باعث جلوگیری از انتقال بیماری های گوناگون خواهد شد.محصولات ضدعفونی سطوح با ماندگاری بالا و قابلیت تمیز کنندگی سطوح محیطی، طیف گسترده ای از میکروب ها و ویروس ها را از بین می برند.

خرید محصولات ضدعفونی کننده تهران

سارفوسپت دو

…………………………………………………………………………..

خرید محصولات ضدعفونی کننده تهران

سارفوسپت فوم

کاربرد محصولات ضدعفونی کننده در بیمارستان ها

برای مقابله با عفونت های بیمارستانی استفاده از انواع ضد عفونی کننده ها با برند های معتبر می تواند بسیار موثر باشد.استفاده مداوم از محصولات ضدعفونی کننده در محیط های درمانی، مراکز پزشکی و بیمارستان ها، در حین عمل های جراحی و روش های مختلف درمانی باعث جلوگیری از بیماری های گوناگون خواهد شد.

[irp posts=”1511″ name=”عفونت های بیمارستانی”]

در محیط های درمانی بهتر است ابزارهای پزشکی، آلودگی زدایی شوند.برای آلودگی زدایی ابزارهای پزشکی ابتدا مرحله پاکسازی صورت می گیرد و در مراحل بعد ضدعفونی ابزار پزشکی و استریلیزاسیون (استریل کردن) انجام خواهد شد :

  • پاکسازی : پاکسازی به فرایندی گفته می شود که در آن هر گونه گرد و غبار و کثیفی از سطح مورد نظر پاک و تمیز می شود و این فرایند می تواند با استفاده از آب و مواد شوینده  کامل شود.پاکسازی باعث از بین رفتن ویروس ها و میکروب ها نشده اما ضروری می باشد و می تواند فرایند ضدعفونی کردن را بهبود ببخشد.
  • ضدعفونی : در فرایند ضدعفونی کردن میکروارگانیسم ها از بین می روند و یا از رشد آن ها جلوگیری می شود.
  • استریلیزاسیون : در مرحله استریلیزه کردن، ویروس ها، باکتری ها و تمام مدل های حیات میکروبی نابود می شوند.استریل کردن فرایندی نیست که بتوان در منزل انجام داد و بیشتر در آزمایشگاه ها و بیمارستان ها صورت می پذیرد.موادی که برای استریل کردن استفاده می شوند بسیار قدرتمند تر از مواد ضدعفونی کننده هستند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید محصولات ضدعفونی کننده در تهران با شماره 09120052809 تماس بگیرید

جهت استعلام قیمت لاتکس طبیعی کلیک کنید

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *