معرفی بیمارستان های مشهد


بیمارستان های مشهد

معرفی بیمارستان های مشهد ؛ شهر مشهد به عنوان یک شهر توریستی و زیارتی شناخته می شود که سالانه سیل عظیمی از مسافرین به این شهر سفر می کنند.شهر مشهد دومین شهر پرجمعیت ایران بعد از تهران می باشد.در این شهر پرجمعیت و پر مسافر بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی زیادی وجود دارد که دارای پزشکانی خبره و باتجربه هستند و حتی می توان گفت یکی از دلایل سفر کردن برخی افراد به مشهد، استفاده از خدماتدرمانی این شهر می باشد.گروه کیهان فرازان بهداشت در این مقاله قصد دارد شما عزیزان را با بهترین بیمارستان های شهر مشهد و خدمات و امکانات آن ها آشنا کند. [lwptoc]

بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد

بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد که به عنوان هتل بیمارستان شناخته می شود، فعالیت خود را از سال 1384 آغاز نموده است.این بیمارستان با دارا بودن بهترین پزشکان و متخصصان و همچنین مدرن ترین دستگاه های درمانی، به عنوان یک بیمارستان فوق تخصصی شناخته می شود و جایگاه ویژه ای در میان برترین بیمارستان ها، کسب نموده است. بیمارستان رضوی مشهد علاوه بر ارائه خدمات درمانی، اتاق های خصوصی ویژه با امکانات عالی، در اختیار بیماران و همراهان آن ها قرار می دهد.از بخش های مهم این بیمارستان می توان به، جراحی مغز و اعصاب، جراحی قلب و آی سیو کودکان و نوزادان اشاره کرد.تمام کادر درمان در این بیمارستان، دوران تحصیل خود را در بهترین دانشگاه های کشور و یا خارج از ایران گذرانده اند. واحد بهداشت محیط بیمارستان رضوی نیز دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد و ایمنی و سلامت شغلی در بیمارستان همواره با استفاده از ضدعفونی محیط بیمارستان و تجهیزات پزشکی کنترل می شود.
معرفی بیمارستان های مشهد
بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد

جهت اطلاع از قیمت و خرید محصولات ضد عفونی کننده در مشهد  با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

از طریق اینستاگرام keihan_farazan@ با ما در ارتباط باشید.

بیمارستان امام رضا مشهد؛ دانشگاه علومی پزشکی

بیمارستان امام رضا مشهد در سال 1313 تاسیس شده است و به عنوان قدیمی ترین بیمارستان مشهد شناخته می شود.از جمله بخش های مهمی که در این بیمارستان وجود دارد می توان به بخش کودکان، داخلی، زایشگاه، چشم پزشکی، جراحی، عفونی و … اشاره کرد.این بیمارستان دارای 28500 متر مربع زیر بنا می باشد و مساحت کل مجموعه بیشتر از 5 هکتار است. در سال 1354 بیمارستان امام رضا مشهد به دانشگاه علوم پزشکی فردوسی مشهد واگذار شد و این بیمارستان با عنوان یک مرکز آموزشی به فعالیت خود ادامه داد.
معرفی بیمارستان های مشهد
بیمارستان امام رضا مشهد

بیمارستان و زایشگاه سینا مشهد

بیمارستان و زایشگاه سینا مشهد به دست 7 نفر از متخصصین مجرب در سال 1347 احداث شده است.از سال 1372 مساحت این بیمارستان گسترش پیدا کرد و تعداد تخت های بستری بیمارستان افزایش یافت.به مرور زمان بخش های تخصصی جدیدی همچون NICU و ICU به بیمارستان اضافه شد.در حال حاضر بیمارستان و زایشگاه سینا مشهد شامل بخش‌های تخصصی بسیاری شامل NICU، ICU، جراحی های گوناگون، ارتوپدی، اورولوژی، داخلی، اورژانس، مغز و اعصاب، داخلی، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی ،زنان و مامایی می باشد. در بیمارستان سینا مشهد تاکنون عمل ها و جراحی های سنگینی توسط برترین جراحان صورت گرفته است که همین امر موجب تمایز این مرکز درمانی شده است.باید به این نکته اشاره کرد که بیمارستان سینا دارای گواهینامه درجه یک ارزشیابی وزارت بهداشت و معاونت درمان دانشگاه طی چندین سال متوالی می باشد.
معرفی بیمارستان های مشهد
بیمارستان سینا مشهد

بیمارستان قائم مشهد

بیمارستان قائم مشهد بیمارستانی دولتی و ارزان قیمت در شهر مشهد می باشد که در سال 1339 تاسیس شده است.مساحت بیمارستان قائم در ابتدا 20000 مترمربع بود که در سال 1346، 7000 مترمربع برای راه اندازی کلینیک های بیمارستان آماده گردید.سپس در سال 1350 بخشهای مختلف بیمارستان در 6 طبقه (4 طبقه فوقانی و 2 طبقه تحتانی) مورد بهره برداری قرار گرفت. در حال حاضر بیمارستان قائم مشهد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی می باشد و با دارا بودن 848 تخت و کادر درمانی بسیار مجرب، خدمات خوبی را به مراجعین ارائه می دهد.
معرفی بیمارستان های مشهد
بیمارستان قائم مشهد

بیمارستان مهر مشهد

در ادامه این مقاله نوبت به معرفی بیمارستان مهر می رسد.بیمارستان مهر مشهد نوبت به بیمارستان مهر مشهد از بهترین بیمارستان های خصوصی این شهر به شمار می رود که با نیرو های جوان کاربلد و متخصص فعالیت خود را آغاز کرد.از ویژگی های این بیمارستان این است که نیرو های خود را دائما در جهت بهبود کیفیت مجموعه، آموزش می دهد.در این بیمارستان نیز خدماتی از قبیل جراحی های مختلف، خدمات سرپایی، مراقبت های ویژه، زنان و زایمان، دیالیز و … ارائه می شود.
معرفی بیمارستان های مشهد
بیمارستان مهر مشهد

بیمارستان شهید کامیاب (بیمارستان امدادی مشهد)

احداث بیمارستان شهید کامیاب یا امدادی مشهد، از نیمه اول دهه 40 شروع شد و در سال 1345 بهره برداری شد.بیمارستان امدادی مشهد اولین مرکزی است که بیماران تصادفی، سوانح و حوادث رانندگی به آن اعزام می شوند و رسالتش امداد رسانی به این مصدومان می باشد. بیمارستان شهید کامیاب مشهد که معروف به بیمارستان امدادی می باشد؛ دارای مساحت ۶۰ هزار متر مربع و 300 تخت، از مهم ترین بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی است.
معرفی بیمارستان های مشهد
بیمارستان امدادی مشهد

بیمارستان امید مشهد

بیمارستان امید مشهد، از مراکز آموزشی دانشگاه علوم پزشکی که تمرکزش در زمینه سرطان است و از مراکز درمان و تحقیقات در زمینه بیماران سرطانی می باشد.بیماران بسیار زیادی از شهر های مختلف برای مراجعه به بیمارستان امید، به شهر مشهد سفر کرده و از خدمات پیشرفته این مرکز درمانی استفاده می کنند. باید به این نکته اشاره کرد که جراحی ها زیادی در خصوص موارد نادر سرطانی برای اولین بار در این بیمارستان با موفقیت انجام شده است.
معرفی بیمارستان های مشهد
بیمارستان امید مشهد

کلام آخر

در مقاله معرفی بیمارستان های مشهد به چند مورد از معروف ترین بیمارستان های شهر مشهد اشاره شد.بیمارستان های زیادی در سطح شهر وجود دارد که با دارا بودن بهترین متخصصین و محیط مناسب درمانی فعالیت می کنند.رعایت اصول بهداشتی و نکات ایمنی از مهم ترین مواردی است که در محیط های درمانی باید به آن توجه شود.بر طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، از هر ده نفری که در بیمارستان بستری می شوند، یک نفر به عفونت های بیمارستانی دچار می شود. رعایت بهداشت دست ها، استفاده از پوشش های محافظ همچون ماسک و دستکش پزشکی، عدم تماس با بیماران تا حد امکان و استفاده از انواع ضد عفونی کننده های موثر و استاندارد برای بهداشت محیط بیمارستان، از مهم ترین مواردی هستند که باید برای پیشگیری از عفونت های بیمارستانی به آن توجه کرد تا از مشکلات و بیماری های مختلف تا حد امکان پیشگیری شود.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستکش لاتکس و دستکش پزشکی  با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

از طریق کانال آپارات کیهان فرازان بهداشت و اینستاگرام keihan_farazan@ با ما در ارتباط باشید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *