درموسپت ژل + معرفی و قیمت


درموسپت ژل + معرفی و قیمت ؛ محلول های ضد عفونی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی در بهداشت و سلامت شناخته شده اند.این محصولات تشکیل شده‌ از ترکیباتی هستند که توانایی از بین بردن باکتری ها، ویروس ها و سایر مواد آلوده را داشته باشند.

ضد عفونی ابزار و تجهیزات پزشکی از جمله موارد کاربرد محلول ها و ژل های ضد عفونی می باشد که وظیفه جلوگیری از انتقال انواع آلودگی و باکتری را بر عهده دارد.

دست ها اولین مرز بین آلودگی و انتقال بیماری می باشند که با رعایت بهداشت آن ها می توان تا حد زیادی از این امر جلوگیری کرد.

کیهان فرازان بهداشت در این مقاله به بررسی اهمیت و کاربردهای درموسپت ژل و اهمیت کاربرد آن در موارد مختلف به‌ ویژه در زمینه بهداشت دست ها پرداخته است.

از طریق اینستاگرام keihan_farazan@ با ما در ارتباط باشید

[lwptoc]

اهمیت استفاده از درموسپت ژل

استفاده از درموسپت ژل از آن جهت باید مورد توجه قرار بگیرد که یک روش پیشگیری از انتقال باکتری ها و حفظ بهداشت دستان می باشد.استفاده از محصولات ضدعفونی دست مانند درموسپت ژل دارای اهمیت زیادی بوده و بهتر است در کنار شستشوی دست ها با آب و صابون در برنامه روزانه قرار گیرد.

  • جلوگیری از انتقال عفونت ها

استفاده منظم از درموسپت ژل به عنوان یک روش پیشگیری مهم می‌تواند از انتقال بیماری های عفونی به دست ها و سپس به سایر قسمت های بدن جلوگیری نماید.همچنین اگر باکتری فعال وجود داشته باشد آن ها را از بین برده و مانع پیشرفت آن می شود.

  • حفظ بهداشت شخصی

درموسپت ژل علاوه بر استفاده در سرویس های بهداشتی مانند توالت یا قبل از تماس با غذا، می‌تواند به حفظ بهداشت شخصی کمک کند.در کنار این موارد هر فرد با رعایت بهداشت شخصی حس بهتری به خود هدیه می دهد.

  • کاهش خطر عفونت‌های بیمارستانی

در بیمارستان ها، استفاده از محلول های ضد عفونی مانند درموسپت ژل بر روی دست ها در کنار محصولات ضد عفونی سطوح می‌تواند به کاهش خطر عفونت های بیمارستانی کمک کند.

درموسپت ژل

خرید درموسپت ژل

کاربردهای درموسپت ژل

درموسپت ژل یک آنتی سپتیک است که دارای اثر سریع برای از بین بردن میکروارگانیسم های بیماری زا روی پوست دست می باشد و برای ضد عفونی بهداشتی دست مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله کاربردهای درموسپت ژل می توان به بهداشت دستان کادرهای درمان و مشاغل پزشکی اشاره کرد.چرا که محلول های الکلی یکی از موثرترین و سریع ترین راه های از بین بردن انواع آلودگی و باکتری می باشند.همچنین برای کاهش آسیب ها و هزینه های ناشی از عفونت های بیمارستانی شناخته شده اند.

همه افراد در سنین مختلف می توانند از درموسپت ژل در مواقعی که به آب و صابون دسترسی ندارند استفاده نمایند.کودکان بیش از دیگر افراد در معرض ویروس ها و باکتری ها می باشند که با همراه داشتن این محلول نگرانی والدین از بین خواهد رفت.

نکات مهم در استفاده از درموسپت ژل

انتخاب یک محلول ضدعفونی که دارای ترکیبات فعال باشد و نیاز خریداران را به خوبی پاسخ دهد، اهمیت زیادی دارد.به همین منظور محصولات با الکل حداقل ۶۰ درصد، بهترین انتخاب برای از بین بردن باکتری‌ها و ویروس‌ها هستند.

درموسپت ژل باید به میزان کافی بر روی منطقه مورد نظر اعمال شود تا به طور کامل بتواند با آلودگی ها مبارزه کند.برای حفظ بهداشت شخصی و کاهش خطر عفونت ها، استفاده منظم از محلول ضد عفونی بسیار مهم می باشد.

باید از استنشاق و استعمال داخلی محلول خودداری شود و لازم است در پوش همیشه بسته و به خوبی فیکس باشد.همچنین دموسپت ژل فقط برای استعمال خارجی بوده و از بلع یا استفاده های داخلی باید جلوگیری شود.
استفاده از درموسپت ژل بر روی پوست ناسالم که دارای زخم و یا سوختگی است باید خودداری شود، زیرا سبب ایجاد موارد حاد خواهد شد.

محلول های ضد عفونی کننده باید دور از دسترس کودکان نگهداری گردد و والدین طریقه مصرف و استعمال آن را به کودک خود آموزش دهند.

به دلیل وجود الکل در این ماده، خاصیت آتش زایی وجود دارد که نیاز است نکات امنیتی رعایت شده و از اسپری بر روی شعله و منابع حرارتی که احتمال آتش سوزی دارند خودداری شود.هنگام استفاده از دستکش لاتکس از درموسپت ژل استفاده نگردد و توصیه می شود در این موقع از درموسپت پلاس استفاده شود.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستکش جراحی در مشهد با شماره 09120052809تماس بگیرید

از طریق  کانال آپارات کیهان فرازان بهداشت با ما در ارتباط باشید

مزایای استفاده از ضدعفونی کننده دست

محلول های ضد عفونی کننده دست شامل مزایای زیادی بوده که رعایت بهداشت را برای تمامی افراد در هر مکان و زمانی راحت و قابل دسترس کرده است.در ادامه برخی از مزایا دموسپت ژل ذکر شده است.

  • تاثیر سریع ( موثر در 30 ثانیه )
  • موثر بر روی طیف گسترده ای از باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها
  • حاوی مواد نرم کننده پوست
  • بدون مشکلات پوستی مانند درماتیت و خشکی پوست (در اثر استفاده مکرر)
  • بوی مطبوع و ملایم
  • اثر ضدمیکروبی پایدار
  • کمک به حفظ بهداشت شخصی
  • عدم نیاز به آب و صابون
  • سهولت در استفاده
  • رطوبت رسانی به پوست

درموسپت ژل

قیمت درموسپت ژل

قیمت درموسپت ژل با توجه به حجم آن متغیر است که در حجم های 100ml / 250ml / 500ml / 1000ml / 4000ml قابل تهیه می باشد.

این محصول دارای تائیدیه و ثبت شده در وزارت بهداشت درمان، آموزش پزشکی ، اداره نظارت بر دارو و مواد مخدر بوده و همچنین گواهی عدم ایجاد حساسیت پوستی از دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران را دریافت نموده است.

جهت استعلام قیمت و خرید ضدعفونی کننده دست درموسپت ژل با شماره 09120052809 تماس حاصل کرده و با راهنمایی کارشناسان کیهان فرازان بهداشت تجربه خریدی لذت بخش را برای خود رقم بزنید.

موارد استفاده از درموسپت ژل

ژل ضد عفونی دست به عنوان یک روش موثر برای بهداشت دست در مکان ها و شرایط مختلف کاربرد دارد.

به طور کلی، هر جایی که دست ها ممکن است با مواد آلوده و باکتری ها در تماس باشند، استفاده از ژل ضدعفونی دست می‌تواند به عنوان یک روش ساده و موثر برای بهداشت دست مورد استفاده قرار گیرد.

برخی از مکان ها و شرایطی که استفاده از این ژل مفید است عبارتند از :

  • مکان‌های عمومی

مکان هایی مانند ادارات، فرودگاه ها، ایستگاه های اتوبوس و قطار، فروشگاه ها و مراکز خرید که ممکن است دسترسی به آب و صابون محدود باشد.

  • محیط های کاری

مکان های کاری از جمله دفاتر، کارخانه ها، کارگاه ها و مراکز خدماتی که افراد در آن ها با مواد و سطوح مختلف در تماس هستند.

  • مکان‌های آموزشی

مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزشی که دانشجویان و کارکنان در آن ها با یکدیگر و با سطوح مختلف در تماس هستند.

  • مکان‌های درمانی

بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، مراکز درمانی و دندانپزشکی ها که به علت حضور بیماران و کارکنان در معرض خطر عفونت قرار دارند.

  • مسافرت‌ها و سفرها

هنگامی که در مسافرت یا سفرهای خارجی هستید و دسترسی به آب و صابون ممکن نیست، استفاده از درموسپت ژل دست بسیار مفید است.

  • مکان‌های عمومی با فعالیت بالا

مکان هایی مانند رستوران ها، کافه ها، سینماها، سالن های ورزشی و اماکن عمومی دیگر که تردد بالایی دارند.

[irp posts=”1849″ name=”ایمنی و سلامت شغلی در بیمارستان”]

نتیجه گیری

محلول های ضدعفونی دست با توجه به اهمیتی که در بهداشت و سلامت دارند، به عنوان یکی از ابزارهای حیاتی شناخته می‌شوند.

با رعایت نکات اساسی در استفاده و انتخاب محصولات مناسب، می‌توان از این محصولات برای حفظ بهداشت شخصی و جلوگیری از انتقال بیماری های عفونی بهره مند شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *