ضد عفونی محل تزریق


ضد عفونی محل تزریق از اقدامات مهمی است که برای از بین بردن باکتری ها، میکروب ها و عفونت ها قبل از انجام تزریقات انجام می شود.از شیوه های رایج پزشکان در تجویز کردن دارو، تزریقات می باشد.تزریقات اگر ایمن و با رعایت کامل اصول بهداشتی انجام نشود، منجر به انتقال یافتن انواع پاتوژن ها از جمله قارچ ها، ویروس ها، باکتری ها و بسیاری از مشکلات دیگر خواهد شد.

داشتن اطلاعات صحیح در مورد رعایت نکات بهداشتی در هنگام تزریق و شناخت محصولات ضد عفونی محل تزریق از اهمیت بالایی برخوردار است.به همین منظور گروه کیهان فرازان بهداشت تلاش کرده تا این موضوع را بطور کامل مورد بررسی قرار داده و نسبت به این محصول توضیحات جامع و کاملی بدهد.

[lwptoc]

نکات ایمنی در انجام تزریقات

ضد عفونی دست

برای رعایت بهداشت دست ها، تنها شستن آن ها و استفاده از آب و صابون کافی نیست.بهتر است برای رعایت کامل بهداشت، قبل و بعد از انجام تزریق از محصولات ضدعفونی دست استفاده شود تا از آلودگی و انتقال بیماری های متعدد جلوگیری شود.

استفاده از دستکش پزشکی

در هنگام تزریق و خون گیری از بیمار، استفاده از دستکش پزشکی مانند دستکش لاتکس به خصوص در مواردی که احتمال تماس مستقیم با خون، ترشحات، بزاق و… وجود دارد، بسیار حائز اهمیت است.همچنین در مواردی که پوست به دلیل مشکلاتی از قبیل سوختگی یا اگزما آسیب دیده باشد، استفاده از دستکش لاتکس توصیه می شود.

[irp posts=”1989″ name=”دستکش لاتکس + قیمت دستکش لاتکس 1402″]

استفاده از وسایل حفاظت یک بار مصرف

اگر در هنگام تزریق، احتمال پاشیده شدن خون و یا ترشحات از بیمار وجود داشته باشد، استفاده از وسایل حفاظتی همچون ماسک یا محافظ چشم توصیه می شود.

ضد عفونی محل تزریق

قبل از انجام تزریق، گرفتن خون و  یا جراحی های کوچک، ضد عفونی کردن آن محل بسیار اهمیت دارد. زیرا باعث از بین رفتن عفونت های بیمارستانی و همچنین حفاظت بیمار و پزشک از سرایت بیماری های مختلف خواهد شد.

جهت اطلاع از قیمت اسپری ضد عفونی تزریق با شماره 09120052809 تماس بگیرید.

از طریق اینستاگرام keihan_farazan@ با ما در ارتباط باشید.

نحوه ضد عفونی محل تزریق

ماده ضد عفونی کننده را بر روی محل تزریق اسپری کنید و با استفاده از یک پنبه تمیز آن محل را ضدعفونی کرده و مالش دهید.اجازه دهید ماده ضد عفونی کننده به مدت 30 ثانیه بر روی محل تزریق بماند و خشک شود سپس می توان تزریق را انجام داد.همچنین می توان از آب و صابون برای آماده کردن پوست جهت تزریق های عضلانی، داخل جلدی و زیر جلدی استفاده کرد.

اسپری ضد عفونی محل تزریق (درموسپت آی ان جی)

مهم ترین اصل در انجان تزریقات، رعایت کردن الزامات بهداشتی و استریل کردن محل تزریق می باشد؛ زیرا این امر آلودگی ها و کثیفی ها را از بین می برد و از بیماری های گوناگون جلوگیری خواهد کرد.برند درموسپت آی ان جی یکی از محصولات ضد عفونی محل تزریق کیهان فرازان بهداشت می باشد.استفاده از این محصول در هنگام تزریق باعث می شود گیرنده خدمات درمانی، از ابتلا به عفونت های گوناگون در امان بماند.در اسپری ضد عفونی محل تزریق از ترکیبات آنتی سپتیک ویژه ضدعفونی پوست، استفاده شده است که قبل از انجام تزریقات مختلف توصیه می شود.

استفاده از اسپری ضد عفونی محل تزریق درموسپت آی ان جی مزایای گوناگونی دارد :

  • سازگاری با پوست و ایجاد نکردن حساسیت
  • هزینه مقرون به صرفه
  • اثر سریع همراه با ایمنی بالا
  • مطابقت با استانداردهای اروپایی EN1276 و EN1275
  • اثرگذار بر روی طیف گسترده ای از باکتری ها، مایکو باکتریوم ها (TbB , …)، قارچ ها و ویروس ها (HBV , HCV , HIV , H1N1 , …)
  • قابل مصرف برای پرپ قبل از عمل جراحی های کوچک، لومبار پانکچر و تزریق بی حسی اپی دورال
ضد عفونی محل تزریق
ضد عفونی محل تزریق

آنچه باید در مورد ضد عفونی کننده ها بدانید !

در هنگام استفاده از ضد عفونی کننده ها حتما باید برچسب آن مطالعه شود زیرا تمام محصولات ضد عفونی کننده مانند هم نیستند و باید بر اساس عملکرد و دستور العمل هر محصول از آن استفاده کرد.

باید به محصولات ضد عفونی کننده زمان دهید تا تاثیر بگذارند به طور مثال زمانی که از اسپری ضد عفونی محل تزریق استفاده کردید، باید اجازه دهید حداقل 30 ثانیه بگذرد و بعد تزریق انجام شود.

و نکته آخر اینکه باید به اندازه کافی از اسپری ضد عفونی کننده استفاده شود و حتما تاریخ انقضای آن بررسی شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت محصولات ضد عفونی کننده در مشهد، با کارشناسان کیهان فرازان بهداشت در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *